Ammatillista täydennyskoulutusta
kiina_140.gif

Spoken Chinese for Customer Service 9.8. – 6.9. Kemi ja 8.-16.9. Rovaniemi

Kiinan keskustelukurssi asiakaspalvelualalle, alkeet. Opetus englannin kielellä. Koulutus järjestetään Kemissä ja Rovaniemellä.

Aika ja paikka:

Kemissä 9.8. – 6.9.2017, tarkempi paikka ilmoitetaan kutsussa.

ke 9.8. klo 17 – 20.30
ke 16.8.
klo 17 – 20.30
ke 23.8.
klo 17 – 20.30
ke 30.8.
klo 17 – 20.30
ke 6.9.
klo 17 – 20.30

Rovaniemellä 8.-16.9.2017 Lapin Urheiluopisto, Hiihtomajantie 2
perjantaisin 8.9. ja 15.9. klo 17.00-20.30,
lauantaisin 9.9. ja 16.9. klo 9.00-14.00

Kohderyhmä

People working in Customer Service. No preliminary knowledge of Chinese is required. The course focuses on speaking and listening skills in Mandarin Chinese from the viewpoint of service sector.

Kouluttaja: DI Wei Xiong

Wei Xiong.jpg

Sisältö: Students learn Chinese pronunciation (pinyin), basic sentence structures and grammatical rules, as well as basic Chinese conversation skills on a variety of topics used in spoken Chinese including greetings, introduction, farewell, shopping, transportation, gift giving,  asking for help, at the hotel / restaurant / bank / airport and more. Beside basic Chinese language and culture related skills, Chinese customs and traditions will also be introduced during the course.

Study materials: The teacher will provide study materials in class.


The teaching languages will be English, Finnish and Chinese (English will be used a bit more than Finnish).

Osallistumismaksu: 220 €

Ilmoittautuminen: sähköisellä lomakkeella Kemin kurssille 18.6. mennessä ja Rovaniemelle 20.8. mennessä. Tutustuthan perumisehtoihimme.